טרנד עיצובי שתופס תאוצה

אם אתם חושבים להדפיס תמונה על קאפה או קנבס, תעיפו מבט על המבצעים של סקנקס ע"י לחיצה כאן.

הדפסה על קנבס היא ההדפסה האיכותית ביותר שניתן למצוא כיום וזאת כבר עובדה קיימת. אותו החומר שהשימוש בו בעבר היה שמור אך ורק לאומנים וציירים, זמין כעת גם לצרכי הדפסה בעקבות השתכללות מכונות הדפוס והוזלה משמעותית במחירו. הדפסה על קנבס מעניקה מה שאף משטח הדפסה אחר לא יכול לתת- מראה מכובד ומרשים, גוון וטקסטורה מיוחדים ומוצר מוגמר ששורד את פגעי הזמן לאורך שנים.
 
מהו הקנבס?
 
הקנבס הינו בד אשר עשוי מכותנה וצורת האריגה שלו פשוטה למדי, בצורת שתי וערב. השימוש ההיסטורי בבד הקנבס החל אי שם במאה ה- 14 כאשר ציירים הבינו כי הבד מסוגל לקלוט צבע בצורה מושלמת ולתת ביטוי אמיתי לדמיונו של האומן. הטכניקה של הדפסה על קנבס לקחה את סוג הבד הזה צעד אחד קדימה וכעת ניתן לקבל חומרי הדפסה שונים ומגוונים באיכות גבוהה שאין דומה לה.
 
הדפסה על קנבס – יתרונות
 
איכות גבוהה כבר אמרנו אך עדיין ישנם סוגי נייר אחרים אשר אף הם איכותיים דיו לצרכי הדפסה אז מדוע דווקא קנבס? שאלה טובה, ולהלן יתרונות הקנבס אשר שמורים אך ורק לחומר זה :

    • תמונה חדה וברורה – המאפיינים הייחודיים של החומר בקליטת הצבע מאפשרים להדפיס כל תמונה שאתם רואים על מסך המחשב בצורה חדה ומושלמת ובאופן זהה למקור.

 

    • מסגרת בנויה – בד הקנבס נמתח בחוזקה אל מסגרת בנויה ועוטף אותה. באופן זה אתם מקבלים תמונה בגודל מקסימאלי עם מראה קלאסי חסר מסגרת, כביכול. הדפסה על קנבס איכותית תכלול מתיחה על מסגרת ללא סיכות.

 

    • עמידות לאורך זמן – תכונותיו הכימיות של הקנבס מאפשרת לצפות אותו בציפוי דמוי שעווה אשר מגן עליו לאורך זמן רב מפני שריטות, כתמי מגע שמנוניים ורטיבות. תמונת קנבס איכותית יכולה ממש להירטב מבלי שתיפגע.

 

  • ניתן להדפיס על קנבס בכל גודל שהוא, החל מתמונות קטנות למדי וכלה בפוסטרים ענקיים.

לא על בד הקנבס לבדו

ככל שבד הקנבס צפוף יותר כך הוא כבד יותר ובהתאם, איכותי יותר. על מנת ליהנות מתמונת קנבס איכותית עליכם לפנות אל בית דפוס איכותי אשר שם דגש על הפרטים הבאים :

    • בד קנבס באיכות גבוהה בלבד.

 

    • מנגנון מתיחה מתקדם.

 

    • חומרי צבע – קנבס קולט צבע בצורה אופטימאלית. בחרו בית דפוס אשר ברשותו דיו למדפסת קנבס ברמת ארכיון (דרגת השימור הגבוהה ביותר).

 

  • מדפסת משוכללת ברזולוציה גבוהה.

 

בסופו של דבר, הדפסה על קנבס איכותית הינה שילוב של תכונות הקנבס, בחירה בקנבס איכותי ובחירה בבית דפוס אשר מסוגל לתת ביטוי ליכולותיו הפנטסיות של הקנבס לצרכי הדפסה. אם אתם באמת מחפשים להדפיס תמונה או ציור בעלי חשיבות מיוחדת ולהעניק אותם לאדם יקר ואהוב, תמונה על קנבס היא בהחלט פריט אומנותי ראוי.