חוג צילום - להפוך פוטנציאל לכישרון

אם אתם חושבים להדפיס תמונה על קאפה או קנבס, תעיפו מבט על המבצעים של סקנקס ע"י לחיצה כאן.

איך שרו שלום חנוך ואריק איינשטיין? כל אחד רוצה להיות שחקן, זמר, קוסם או שף ונדמה שבעידן המודרני הרבה מאוד אנשים ישמחו גם להיות צלמים מדופלמים ולראיה הצלחת פלטפורמות כגון האינסטגרם, הטוויטר ועוד כהנה וכהנה אתרים ומדיומים בהם ניתן להעלות תמונות ביתיות, חובבניות וסמי מקצועיות.

 

צלם מקצועי

 

למי שמתעניין בתחום, עשרות חוגי צילום נפתחים מדי שנה ואלפים רבים הופכים את רצונם, שאיפתם וגם את כישרונם למוחשי יותר, למשמעותי יותר ובעיקר למקצועי יותר. למען האמת, לא נדרשות תכונות רבות מדי על מנת להפוך מצלם חובב ובעל פוטנציאל להצלחה למישהו שיודע להשתמש במצלמה בצורה מקצועית, לתפוס פריימים וזוויות אור וצל נכונות ולהצליח להוציא, תחת ידי מצלמתו, תמונות וצילומים שיוכל להציג לראווה, ולא רק על קירות הפייסבוק והפלטפורמות האינטרנטיות שלו, אלא בצורה של תמונה מודפסת על גבי נייר קנבס איכותי או על נייר קאפה יוקרתי כך שכולם יוכלו לראותה ולהתפעל ממנה.

 

לצלם תמונות עם הפלאפון

 

המלצת מומחי הדפוס של חברת scannex, חנות המפעל הישראלית להגדלת תמונות ולהדפסת תמונות על גבי ניירות איכותיים ויוקרתיים דוגמת קאפה, קנבס ועוד, היא לשלב בין חוג צילום והדפסות קנבס, להוציא מהפוטנציאל ומהרצון להצליח לצלם תמונות מוצלחות שיישארו כתיעוד חי וכזיכרון ויזואלי לשנים ארוכות את המקסימום האפשרי והוא להיות קצת יותר טובים וקצת יותר בקיאים בעבודת המצלמה ובטכניקות השונות לשימוש בה ולהציג לראווה את היצירות הללו, פרי מעשי ידי הצלם, בפומבי וללא מבוכה או חשש.

 

ילדה מצלמת תמונה

 

יתרון נוסף, הקיים במסגרות המקצועיות של היום, ולא היה בנמצא בעבר ובהיסטוריה של הצילום, הוא היכולת לערוך, לתקן ולשפץ תמונות גם אם לא יצאו באיכות, ברזולוציה או בצורה שאליה התכוון המשורר, במקרה זה, הצלם. למרות שכביכול יש פה סדק מסוים במהימנות ובאמינות היצירה, הרי שבסופו של דבר, כאשר מדובר על תמונה אישית, פרטית וכזו שנוגעת לרגעים חשובים בחיים, הדבר החשוב ביותר הוא להוציא את הפורמט הראוי והטוב ביותר להדגשת הרגע והאירוע. באמצעות השילוב של חוג צילום והדפסות קנבס במקום ייעודי ואיכותי כמו scannex אפשר ללמוד כיצד לצמצם ולמעט בטעויות צילום, כיצד לבחור את הנקודות הנכונות ביותר לצילום, כיצד להיעזר במשחקי האור והצל ליצירת תמונה מושלמת, ולדעת כי, בכל מצב ובכל אופן, גם אם לא תצא התמונה הטובה ביותר, עדיין אפשר יהיה לתקן אותה ולשפר אותה לאין שיעור ולאין ערוך.

 

בתוך כל אחד ואחת מאיתנו ישנו פוטנציאל אדיר למימוש השאיפות, הרצונות והצרכים שלנו, רובנו הגדול לא מנצל אפילו קמצוץ מהפוטנציאל הזה במהלך חייו, זה הזמן להתחיל ולממש שאיפות ורצונות, להגשים חלומות ולהפוך את הפוטנציאל הלא מנוצל לכישרון שריר וקיים. אוהבים לצלם? תתמקצעו בעזרת חוג צילום. אוהבים להציג את יצירותיכם לראווה? הדפסות קנבס תמיד עושות את העבודה.

 

 קרדיט על התמונה הראשונה ל-AmineZerhouni