מודפס באהבה ♥

אם אתם חושבים להדפיס תמונה על קאפה או קנבס, תעיפו מבט על המבצעים של סקנקס ע"י לחיצה כאן.

תציירו לכם כזו מן תמונה בראש: מישהי יקרה ואהובה חוגגת יומולדת משמעותי מאוד בחיים, נניח גיל 50. יש לה משפחה אוהבת, יש לה קריירה עשירה ומספקת שמעניקה לה נוכחות ודומיננטיות ביומיום ויש לה תחביבים ותחומי עניין שבזכותם היא הכירה חברים ושותפים לעשייה ולדרך. אין לה דאגות כלכליות ואין לה דאגות הקשורות לבריאות. אידיליה בהתגלמותה.

 

בלונים ליום ההולדת

 

מכיוון שמדובר על אירוע כה חשוב ומשמעותי ומכיוון שמדובר על מציאות ורודה וחיובית, היכולת למצוא מתנה או להפתיע בדבר שירגש ושיחמם את הלב של המקבלת היא קשה ולא פשוטה, בלשון המעטה. מה מביאים למי שכבר יש לה הכל? למי שכבר חוותה, עשתה, ניסתה ו..בינינו, כבר מיצתה? הנה רעיון פשוט, מבריק ויפהפה, תרתי משמע, הדפסת תמונה על גבי נייר קנבס. זו יכולה להיות תמונת דמות, תמונת נוף או תמונה משפחתית על רקע אהוב, מוכר או נוסטלגי, זו יכולה להיות מזכרת מאירוע משפחתי מרגש או משמעותי, זו יכולה להיות אפילו תמונה שמעלה נשכחות מאנשים שהיו ואינם עוד.

 

תמונה משפחתית

 

הדפסת תמונה על גבי קנבס, כפי שאנחנו, בחברת סקנקס, יודעים לעשות הכי טוב שאפשר, היא לא סתם הגדלת תמונה לצורך תלייתה על הקיר, אלא עולם ומלואו של רגשות, תחושות, מראות וריחות שזורקות את כל הרואה אותה ואת כל המקבל אותה לידיו אל עבר נוסטלגי מוכר, אהוב וזכור לטוב. בד הקנבס הוא בד עדין ונעים למגע, המאפשר קשת מגוונת ורחבה של צבעים והדפסים ובעזרת הדבקה מיוחדת, וחזקה, על גבי נייר קרטון איכותי, הוא עמיד לאורך שנים ארוכות בצורתו המדויקת, האותנטית והבוהקת בזוהרה.

אנו, בסקנקס, מבינים כי הענקת תמונה אישית מוגדלת המודפסת על גבי קנבס לשם מתנה או תשורה לאדם אהוב היא אקט של מסירות, של אהבה ושל רצון לשמח ולגרום לאושר ולכן גם אנחנו מתייחסים לכל עבודה ולכל משימה כאילו הייתה משימה אישית עבור אחד מאיתנו או אחד מיקירינו שלנו ואצלנו האמרה הנודעת כי "הלקוחות הם חלק מהמשפחה" היא יותר מנכונה, היא אמת לאמיתה.

 

הדפסה על קנבס - מתנה מכל הלב

 

נחזור למקבלת המתנה, אותה אישה שחוגגת יובל שנים להולדתה, שחוותה, ראתה וניסתה את כל הטוב שיש לעולם להציע וזכתה לבני משפחה אוהבים, לחברים מסורים ולשותפי אמת לחיים, אשר פותחת את אריזת התמונה הגדולה המודפסת על נייר קנבס ורואה את ילדיה מחייכים אליה מתמונה נשכחת מלפני עשור או את עצמה עם בעלה בטיול הרומנטי ההוא בונציה על גונדולה ושתי כוסות יין אדום או את דמותה האצילית כדמות פורטרט אנגלי מהמאה ה-18, היא תחווה רגשות אושר והנאה עילאיים, היא תבין כי חשבו עליה, כי ניסו לצאת מהשבלונה ומהמקובל ולהעניק לה, במיוחד עבורה, משהו אישי, משהו שיוותר לנצח ומשהו שכל אחד יוכל לראות כאשר ייתלה לראווה על קירות ביתה.

 

ילדות מחייכות

 

כל תמונה, כל צילום וכל אלמנט מתועד ניתן להפוך ליפהפה ומרשים בעזרת הדפסה על קנבס ואנו מזמינים את כל מי שמתלבט לגבי מתנה למישהו או למישהי יקרים, את כל מי שחשב על כך אך לא היה בטוח בכל מאת האחוזים ואת כל מי שעדיין לא נחשף ליופי ולהוד שבעיצוב תמונה דיגיטלית לכדי פוסטר גדול מודפס על קנבס, להכיר אותנו, לגלות את יכולותינו ולהבין עד כמה משמעותית תהיה התוצאה עבור מקבלה.

 התחל בחווית היצירה

 

 

 

קרדיט על התמונות לפי סדר הופעתן: Pensive glance, lorenkerns, epSos.de and Kels photo images.