סודות ההדפסה המקצועית

אם אתם חושבים להדפיס תמונה על קאפה או קנבס, תעיפו מבט על המבצעים של סקנקס ע"י לחיצה כאן.

הדפסות על בד קנבס קיימות כבר עשרות בשנים, אם לא יותר מכך. הרבה מאוד ציירים ומאיירים ניצלו את איכויות בד הקנבס על מנת ליצור רפליקות מיצירותיהם ולמכור אותם שלא בתערוכות או בגלריות יוקרתיות, וכך הגיעו הרבה מאוד יצירות אמנות גם להמוני העם ולשוחרי האמנות שלא היה בידם הממון לרכוש יצירות "ממוסגרות".

 

ככל שעברו השנים והתפתחה טכנולוגיית ההדפסה גם הפיתרון של הדפסה על קנבס הפך לפיתרון פופולארי יותר ויותר עד כי גם האמנים הפכו את הציור על גבי הבד ואת הדפסתו לבחירתם הראשונה והדפסה על גבי קנבס הפכה לסוג של פתרון עיצובי מיוחד ושונה ובטח שלסוג של פתרון אמנותי רצוי ומבוקש.

 

מגוון של תמונות

 

המיוחד בסוג זה של הדפסה על גבי קנבס הוא בכך שהדפסה זו מאפשרת להפוך כל צילום, כל תמונה וכל תיעוד ליצירה אמנותית שיכולה להיתלות בכל פינה ועל כל קיר, ולא רק זאת, אלא ששימוש באמצעים מקצועיים ומתקדמים גם מאפשר עושר של גוונים וצבעים, ממש כמו ציור מקורי העשוי ביד אמן. הציוד המקצועי כולל אמצעי הדפסה משוכללים כמדפסות צבעתוכנות גרפיות, בדי קנבס איכותיים, דיו פיגמנטי ולוחות עץ חזקים במיוחד.

 

מגוון של צבעים

 

תהליך ההדפסה עצמו הוא מורכב ורב שלבי אך כאשר מדובר על חברת הדפסה מקצועית ועל אמצעי הדפסה מתקדמים, הוא גם תהליך מהיר המספק תוצאה איכותית ומושלמת למרות המורכבות הטכנולוגית הנדרשת בתהליך זה. השלב הראשון בתהליך ההדפסה על גבי קנבס הוא השלב של העריכה הדיגיטאלית ועיבוד התמונה הרצויה. בתהליך זה המעצב הגראפי מתקן פגמים בתמונה, יוצר אפקטים משלימים של תאורה, רקע ומיקוד ושולח את התמונה המושלמת להדפסה. השלב השני שייך לצוות ההדפסה ובו מוסיפים עוד אלמנטים כמו מלל, ברכה, ריטוש פגמים ושריטות וכיוצא באלו ומוציאים את התמונה המתקבלת במדפסת צבעונית, הכוללת מחסניות צבע מגוונות ייעודיות להדפסות מעין אלו והדיו בהן הוא עמיד, יציב ואינו נמרח.

 

לאחר קבלת התמונה המודפסת על גבי בד קנבס איכותי וברמת גימור מושלמת, כל מה שנותר הוא למתוח את הקנבס על גבי מסגרת מעץ, תוך הקפדה על הידוק הבד בצורה ישרה ומושלמת כך שהסיכות לא ייראו מקדימה והבד יהיה מתוח, ישר וחלק, ללא קמטים וללא קרעים עד כי כל מה שהלקוח המרוצה יצטרך לשאול את עצמו זה על איזה קיר תיתלה יצירת האמנות היקרה, הסנטימנטאלית והנפלאה שקיבל לידיו.

 

פתרון דקורטיבי לקיר ריק

 

למרות שנדמה כי מדובר על פוסטר פשוט וקל לעשייה, הרי שלמעשה הדפסה על קנבס היא תהליך גראפי מורכב ולא פשוט כאשר מנסים לעשותו שלא באמצעות אנשי מקצוע וטכנולוגיה מתאימה. מעבר לכך שיש לתהליך השפעה על התוצאה הסופית שאמורה ללוות את בעליה לאורך שנים ארוכות ולצרכים אישיים הרי שלרוב מדובר על תיעוד של רגע חשוב בחיים, של מוצר שרוצים למכור או של חלק מקמפיין כלשהו שחייבים לשווק באופן מושלם וללא פגמים וכאשר מדובר על מוצר שלם ומושלם, הדפסה על קנבס הוא פיתרון דקורטיבי אידיאלי לכל צורך ולכל שעה.

 

בחירת החברה הנכונה, עם הניסיון, המוניטין, הידע הגראפי והציוד הטכני האיכותי והמתקדם ביותר תבטיח , גם עבורכם, שקט נפשי, הנאה מהשירות וכמובן - תוצאה סופית שלא תוכלו להסיר ממנה את העיניים.

 

 

קרדיטים על התמונות לפי סדר הופעתן: martinak15, @Doug88888 ו-Sam Greenhalgh