תמונת קנבס - מתנה מקורית לכל אירוע

אם אתם חושבים להדפיס תמונה על קאפה או קנבס, תעיפו מבט על המבצעים של סקנקס ע"י לחיצה כאן.

תמונת קנבס - מתנה מקורית לכל אירוע

בואו נודה על האמת, כמעט ואין אחד שלא אוהב את ההתרגשות שבקבלת מתנות, העטיפה היפה, הציפייה למתנה שמסתתרת תחתיה, ומעל הכול הידיעה שהייתם מספיק חשובים למישהו בכדי שישקיע בכם זמן, מחשבה וכסף.

באותה מידה ניתן לומר, כי נחמד וכיף לא פחות גם להעניק מתנות ליקרים לנו, ובאמצעות מחווה זו להביע את הערכתנו אליהם ולשמח אותם. אך לעיתים נוצר מצב שבו אנו לא בדיוק יודעים איזו מתנה כדאי לקנות לחבר, קרוב או בן משפחה באירוע מסוים. כתוצאה מכך אנו נאלצים לשוטט לא פעם אף שעות על גבי שעות בין חנויות שונות רק כדי למצוא את המתנה המושלמת. כאשר לוקחים בחשבון כי בתרבות שלנו נהוג להעניק מתנות בחגים, ימי הולדת, בחגיגת בר מצווה וימי נישואין, בסיום קורס או שחרור מהצבא ובאירועים רבים נוספים, נוצר מצב בו אנו משקיעים לא מעט זמן יקר וכסף בכדי לחפש מתנה מקורית לכל אירוע.

אחרי שנים רבות, בהן קניתם ללא הבחנה והוצאתם הון תועפות על מתנות, בוודאי כבר הגעתם לשלב בו הרעיונות והסבלנות לחפש מתנות מקוריות די אזלו. אם כך, כדאי שתכירו את האופציה המקורית והייחודית למתנה המתאימה לכל אירוע, שתסב נחת לכל מי שמקבל אותה, ותחסוך לכם זמן רב וכסף.

הדפסת תמונה על קנבס

כאשר מעניקים במתנה תמונה מקורית המודפסת על קנבס יש בכך פן אישי ומקורי. התמונה היא לא עוד חפץ, אלא פריט בעל ערך ריגשי, אסתטי, אומנותי ואישי. את התמונה ניתן להדפיס בגדלים שונים, להוסיף עליה כיתוב אישי, וכן ניתן ליצור קולאז' צילומים שלם המאגד תמונות שיש בהם קשר מסוים. למשל קולאז' תמונות משפחתי שניתן להעניק כמתנה בחגים בהם המשפחה מתכנסת, כמו בראש השנה, חנוכה או בחג הפסח. כך שאם מתארחים למשל אצל סבא וסבתא, אפשר להפתיע אותם ולהעניק להם במתנה קולאז' משפחתי המודפס על קנבס של כל המשפחה והנכדים, שאותו הם וודאי ישמחו לקבל.

קולאז' צילומים על קנבס- מתנה אישית לכל אירוע.

את קולאז' הצילומים ניתן ליצור ישירות במערכת של סקנקס, בקלות ובמהירות ובהחלט אפשר להעניק אותו גם באירועים נוספים. למשל כמתנת פרידה מרגשת לעובד שהגיע לגיל פרישה או לעובד שעובר לתפקיד אחר, וכן לחיילים אשר מסיימים את שירותם הצבאי. על הקנבס אפשר להדפיס מספר תמונות מרגשות ומשמעותיות מתקופת השירות, להוסיף כיתוב אישי, ולהעניק במתנה אשר תהווה מזכרת ייחודית מהתקופה המשותפת.

קולאז תמונות ליום הולדת

תמונת קנבס- מתנה מרגשת לימים מיוחדים.

הדפסה על קנבס הינה איכותית מאוד, זאת בהנחה כמובן שמדפיסים אצל חברה אמינה ומקצועית אשר מתחייבת לטיב ולאיכות המוצר. ניתן לשלוח להדפסה צילומים מקוריים, ולמעשה כל צילום שתרצו. שיטוט קצר ברחבי האינטרנט יחשוף בפניכם מאגרי תמונות איכותיות במגוון נושאים שניתן להוריד בחינם או בתשלום סימלי. כך שאם יש לחבר יום הולדת והוא חובב טבע לדוגמא, מומלץ להדפיס עבורו תמונת טבע מהפנטת שהוא וודאי ישמח לתלות על הקיר.

כיום, כאשר אפשרויות הצילום רבות כל כך, וכרטיסי הזיכרון של המצלמות והפלאפונים מלאים לא פעם בהמון קבצי תמונות אשר לא זוכים לחשיפה, לא חייבים בהכרח לגשת אל מאגרי תמונות שונים. אלא שווה לעצור לרגע ולבחור תמונה מיוחדת ובעלת משמעות, להדפיס אותה על קנבס ולהעניק בימי הולדת, ימי נישואין ומועדים מרגשים נוספים. מחווה זו תסב נחת לכל מי שיקבל את המתנה.

איך בוחרים תמונה מתאימה להדפסה?

להלן מספר המלצות שיסייעו לכם לבחור את תמונת הקנבס המתאימה ביותר עבור בעל האירוע.

איך לבחור תמונה להדפסה על קנבס?

  • ראשית כל וודאו כי אתם מדפיסים על קנבס אצל נותן שירות מהימן, מקצועי אשר מעניק אחריות לעבודתו. הדפסה איכותית על קנבס עתידה להישמר, ללא דהיית צבעים, למשך שנים רבות מאוד.
  • התאימו את התמונה המודפסת לבעל האירוע או לתחביביו- בדרך כלל ישנה היכרות עם החבר, הידיד או בן המשפחה לו אנו רוצים להעניק מתנה. חשבו מהם תחביביו, גילו, תחומים שבהם הוא מתעניין ועל פי זה תוכלו להפתיע אותו עם מתנה מקורית. אם תרצו להעניק מתנה לילד, תוכלו להדפיס על קנבס תמונה של דמויות מצוירות שניתן יהיה לתלות בחדר הילדים. אם ידוע לכם כי האדם לו אתם רוצים להעניק את המתנה הוא חובב אקסטרים, תוכלו להנציח על קנבס תיעוד חוויה “מטורפת” שהוא עשה או שהוא חולם לעשות, כדוגמת צניחה חופשית וכו'.
  • ביחרו תמונה ברורה באיכות טובה.
  • הימנעו מבחירת תמונה “מצחיקה”- בעיקר במידה ואינכם בטוחים אם היא עלולה לגרום לבעל השמחה למבוכה.

תמונה המודפסת על קנבס היא אם כן, מתנה אישית, מקורית ומרגשת שניתן להעניק בכל אירוע. עלותה נגישה מאוד, וניתן להדפיס תמונת קנבס איכותית בגדלים שונים. אז קדימה… למה אתם מחכים? תתחילו לסייר באלבומי התמונות, תשאבו רעיונות ותוכלו לשמח את הקרובים אליכם כבר באירוע הבא.