מחפש מתנה עם משמעות? תדפיס תמונה על קנבס!

אם אתם חושבים להדפיס תמונה על קאפה או קנבס, תעיפו מבט על המבצעים של סקנקס ע"י לחיצה כאן.

מעבר לעובדה כי צ'ק הוא תמיד מתנה מוערכת ומבוקשת כאשר עורכים אירוע חגיגי, לפעמים צריך פשוט להביא מתנה שגם תהיה מקורית, גם מכבדת, גם מכובדת וגם, עבור רובנו, לא חריגה מבחינה תקציבית וכלכלית. מלאי האפשרויות אינו בלתי מוגבל ואנו מגלים, מדי אירוע ומדי הזמנה חגיגית לאיזו ארוחה, מסיבה או יום מיוחד למישהו מיוחד, כמה קשה לאלתר, לחפש, לאתר ולמצוא את אותו הדבר המסוים הזה שאיתו נרגיש הכי נכון ושאיתו נדע כי גם לחתן, או לכלת, האירוע תהיה הנאה וסיפוק ממנו.

 

 

בני האדם, רובם ככולם, אוהבים להצטלם ולהיראות, לתעד ולהיות מתועדים, לזכור וגם להיזכר, ולכן, כפי שהבינו בחברת סקנקס, המכנה המשותף הרחב ביותר לכל האנשים, ללא הבדל דת, גזע, מין ותרבות הוא האהבה למצלמה ולצילום ואין דבר יפה, ונכון, יותר מאשר לקחת תמונה יפה ומשמעותית, להגדילה ולהפוך אותה, בעזרת הדפסה על קנבס יוקרתי, לפוסטר או לתמונה ממסוגרת, כזו שתמיד תיראה ותמיד תהיה נוכחת בחייו של המקבל.

 

 

למעשה, הדפסה על קנבס של תמונות וצילומים היא מתנה זולה, מהירה ופשוטה מאוד לכל אירוע ולכל צורך, הנדמית, בתוצאתה הסופית, כמתנה יוקרתית ומאוד אטרקטיבית, כזו שתיצור, בדיוק, את האפקט הרצוי והמבוקש ממעניק המתנה וגם ממקבלה. תמונות פורטרט, תמונות נוף, תמונות משפחתיות או תמונות מאירועים מקצועיים משמעותיים ובלתי נשכחים מהעבר, הכל אפשר להעביר, בעזרת טכנולוגיות הדפסה מתקדמות ומיוחדות, ובאיכות גבוהה במיוחד, לפורמט של הגדלה והתאמה לגדלים שונים, הדפסה שבסופה תודבק התמונה על גבי נייר קנבס איכותי או על גבי קאפה יוקרתית ותהפוך למיצג חי, נושם וקיים, יקר ערך מכל בחינה שהיא, למעט הבחינה הכלכלית, ואת זאת כל אחד יכול לשמור לעצמו, מה גם שמתנה אמיתית, כזו שבאה מהלב ומתוך אהבה כנה ועמוקה, אי אפשר לתמחר

.

 

מכיוון שכולם מצלמים, מתעדים, משתפים ומעבירים תמונות לאחרים, קל ופשוט לאתר את התמונה המבוקשת להגדלה ולהדפסה על קנבס, וגם אם לכם אין בדיוק את התמונה המתאימה, אפשר, בקלות יתרה, למצוא אחת כזו בעזרת פנייה לבני משפחה, לקולגות ואפילו למי שלו רוצים להעניק את המתנה ואת ההפתעה, ואת התירוץ לכך תצטרכו למצוא בעצמכם, התוצאה הסופית כבר תדבר בעד עצמה.

 

 

לסיכום, על מנת להעביר לבעלי השמחה או למקבלי המתנה את התחושה הרצויה והמצופה, חשוב לבחור לא רק בתמונה הנכונה לשם הגדלתה והדפסתה על גבי נייר קנבס, אלא גם לבחור בבעלי המקצוע הטובים והאיכותיים ביותר לשם כך. כאשר גם התמונה מתאימה, גם איכות הבד הנבחר מושלמת וגם הגורם שמפיק את התמונה מקצועי ומיומן, התוצאה מדהימה, מעוררת השתאות ומעניקה, גם למעניק וגם למקבל, את ההרגשה הטובה ביותר.

 התחל בחווית היצירה