מבחן בד לתמונה

אם אתם חושבים להדפיס תמונה על קאפה או קנבס, תעיפו מבט על המבצעים של סקנקס ע"י לחיצה כאן.

על פי ההגדרה המילונית, קנבס הוא בד הארוג בצורה גסה ויכול לשמש ליצירת מפרשים לסירות ולאוניות, כבד אוהלים ולציפוי משטחים גדולים, ובנוסף, הוא נפוץ במיוחד כבד המשמש משטח לציור ועל סוג שימוש דומה לזה, שימוש אמנותי במיוחד, יעסוק מאמר קצר זה.

 

צייר בעת עבודתו

 

יצירתיות היא תכונה שאפשר להיוולד איתה ואפשר גם לרכוש אותה במהלך השנים, אם רק רוצים ושואפים לכך. היום, בעידן הדיגיטאלי, האלקטרוני והממוחשב, קל הרבה יותר לפעול בצורה יצירתית ואמנותית מאשר אי פעם בעבר והדבר נכון גם בתחום הצילום, הציור והעברת חומרי הגלם מן המצלמה או המחשב אל הבד. הדפסה על קנבס משמעותה העברת אימג'ים ותמונות שנמצאים בקבצים ובתיקיות של המחשב אל בד ציור אמיתי וממשי, כזה שניתן לתלות לראווה בסלון, בחדר, במשרד, כך שהדבר ייראה אותנטי ואמיתי, כאילו צויר ביד מיומנת ומקצועית והדפסה מקצועית של תמונות על קנבס, כפי שנעשית אצלנו, בחנות המפעל של סקנקס, מצליחה להפוך גם תמונה שאינה מצולמת באיכות גבוהה מלכתחילה, לתמונה מושלמת מבחינת אלמנטים, עיצוב, צבעים וגוונים כאשר היא מועברת להדפסה באחת ממכונות הדפוס הדיגיטאלי המיוחדות שלנו, כאלו שמוציאות, מדי יום ביומו, מאות ואלפי תמונות מודפסות על גבי קנבס, קאפה וניירות פשוטים יותר, על פי צרכי הלקוח והזמנתו.

 

פשוט להעלות תמונה מהמחשב

 

למה החלטנו לקרוא למאמר הזה בשם מבחן בד לתמונה? אולי משום שכמו שחקן המגיע לאודישן חשוב ומבקש הזדמנות להוכיח את עצמו בפני קהל ובפני בוחנים קפדנים, כך גם אמנות ההדפסה על גבי קנבס היא אמנות שצריכה לקבל את הערכת הלקוחות, הצרכנים, המזמינים אותה. אנו מציעים, באופן ייחודי ויוצא דופן, גם הנחה קבועה, וגבוהה, למזמינים דרך האתר שלנו, גם הנחה נוספת ואפילו קופון הנחה (יש כפל מבצעים אצלנו...) דרך הפייסבוק וגם הבטחה להחזר כספי מלא באם לא תהיה שביעות רצון מלאה מצד הלקוח- ככה שאנו בטוחים במוצר שלנו, בטוחים במה שאנו יודעים לעשות כבר יותר משני עשורים ובטוחים שחוויית הלקוח אצלנו היא זו שגורמת לאנשים לחזור וליהנות משירותינו.

 

מבחן בד

 

ההחלטה שלנו, כמפעל להגדלת תמונות ולהדפסתן, לצאת אל הציבור הרחב ולהציע לו את השירות המקצועי שאנו מספקים, מעבר לשירות שאנו מספקים לחברות, מוסדות וארגונים, הדגישה עד כמה הציבור צמא לחידושים בתחום ההדפסה, הצילום והאמנות הזו ועד כמה, גם בעידן המחשבים והמודרניזציה, אין תחליף לתמונה הממשית, התלויה, המוצגת לראווה לא על קירות הפייסבוק, האינסטגרם או שאר הרשתות החברתיות אלא על קירות חדר הילדים, חדר השינה, הסלון, המשרד וכל מקום שבו ניתן לראות, לגעת ולהרגיש אותן באופן פיזי ומכיוון שכך נדמה לנו שאת מבחן הבד הזה הצלחנו להעביר, כמו גם לעבור, בהצלחה יתרה.

 

הוספת קנבס לחדר שינה

 

מבחינת הלקוחות, הם ימשיכו לקבל את המוצר הטוב ביותר שניתן לקבל בתחום ההדפסות והגדלת התמונות על כל סוג בד ונייר שקיימים בשוק העולמי, וימשיכו ליהנות משירות, מנוחות ומחוויה ידידותית ומקצועית בלתי מתפשרת על קלה כחמורה ומבחינתנו, נמשיך ללמוד, להתחדש, להביא ולגלות דרכים חדשות לשפר, לייעל ולהרחיב את ההיצע ואת המגוון כי כמו על הבמות, וכמו בכל מבחן בד, מי שמרגש ומפתיע- אותו זוכרים ובו בוחרים.

 

סקנקס - שירות אישי ומסור

 

אנו מזמינים אתכם, ואתכן, לקרוא אודותינו, ללמוד עלינו ולהתחיל ביצירת התמונה המודפסת המושלמת עבורכם, עבור יקיריכם ועבור כל מי שעתיד לקבל בגאווה את ההדפסה, לתלות אותה לראווה ולהתגאות בה בכל יום מחדש.

 

 

קרדיטים על התמונה הראשונה ,השלישית והרביעית: Lynn Friedman, nican45, Clarkston.