שימוש בקאפה להדפסת פרויקט גמר

אם אתם חושבים להדפיס תמונה על קאפה או קנבס, תעיפו מבט על המבצעים של סקנקס ע"י לחיצה כאן.

הדרך בה אתם מציגים את פרויקט הגמר שלכם באוניברסיטה או במכללה מדברת בשבחכם לא פחות מאשר פרויקט הגמר עצמו. אחת הדרכים הטובות ביותר להציג תרשימי פרויקט גמר, תמונות איכותיות או כל דבר אחר במסגרת הפרויקט שלכם, היא ליצור הדפסה על קאפה.
 
היום ניתן להנות מהדפסה איכותית על קאפה שמתבססת הדפסה ממוחשבת ברזולוציה גבוהה מאד. ההדפסה עצמה לא נמרחת ונשארת ברורה ועמידה. העובדה שמדובר בקאפה מאפשרת לכם לשלוט בגודל ההדפסה ולהדפיס גם פרויקטים גדולים וגם קטנים על חומר איכותי במיוחד. בסוף תהליך ההדפסה אפשר להעביר את החומר למינציה – עיטוף בשכבת ניילון שתספק הגנה נוספת לפרויקט החשוב והיקר שלכם.
 
יתרון נוסף של שימוש בקאפה להדפסת פרויקט גמר בכל תחום שהוא היא הקלות של החומר. קאפה הוא חומר קל ולכן ניתן לשאת את לוחות הקאפה ממקום למקום, לתלות אותם ולהציגם מבלי להיעזר בשירותי הובלה או לשבור את הגב. אם אתם עומדים להציג תמונות תוכלו להנות מתלייה נוחה מאד של החומר על הקירות מבלי לקדוח או להזיק למראה הקירות ומבלי להיעזר בתומכים או במסגרות עץ יקרות.
 
לבסוף, הדפסה בקאפה היא פתרון טוב גם עבור סטודנטים חסכוניים שרוצים להגיש פרויקט גמר לתפארת מבלי להוציא הון תועפות על הדפסות יקרות. העובדה שקאפה הוא חומר נגיש מאד והדפסה בקאפה לא דורשת מכם הוצאה כספית נכבדת היא פקטור חשוב עבור סטודנטים רבים. זהו פתרון יעיל ואיכותי שאינו דורש מאמץ מיוחד ומאפשר לכם ליצור גרסאות שונות, גדלים שונים של הפרויקט או לערוך פרויקטים בקנה מידה גדול מבלי להיכנס להוצאות רבות על חשבונכם.
 
קאפה היא חומר מצויין להדפסה של גרפים ותרשימים, להדפסת סקיצות ותמונות, צילומים ויצירות אמנות. זוהי הסיבה שהיא הופכת לאחד החומרים העדיפים על סטודנטים בכל המכללות והאוניברסיטאות בארץ שרוצים להציג בצורה הכי טובה והכי נוחה את הפרויקט שלהם.
 
לפרויקט גמר בכל גודל וקנה מידה, בחירה בקאפה היא הבחירה האולטימטיבית. חומר נגיש, גמיש וזול שמתאים במיוחד לסטודנטים בכל פקולטה ובכל אוניברסיטה – לא צריך לסחוב תמונות כבדות או להוציא כסף על הדפסות יקרות – קאפה תספק לכם את הבסיס הנוח ביותר להצגת פרויקט הגמר. ושיהיה בהצלחה.