הדפסות על קאפה למיתוג העסק

אם אתם חושבים להדפיס תמונה על קאפה או קנבס, תעיפו מבט על המבצעים של סקנקס ע"י לחיצה כאן.

קאפה הוא פוליאתילן (סוג של פלסטיק) מוקצף ממנו עושים לוחות בכל הגדלים, הקאפה היא לרוב לבנה אם כי ניתן למצוא גם קאפה שחורה. כשאומרים הדפסות על קאפה מתכוונים לתמונה בהדפסה דיגיטאלית שמודבקת על גבי לוח הקאפה. את ההדבקה עושים בבית הדפוס ביד מיומנת כך שלא ניתן לראות כי מדובר על תמונה מודבקת, הלוח וההדבקה נראים לחלוטין כמקשה אחת.
 
מה האיכויות של הדפסה על קאפה? 
 
המאפיין הבולט ביותר של הדפסות על קאפה הוא המראה היוקרתי שלהן. מכיוון שמדובר על תמונה ברזולוציה גבוהה המודבקת על גבי לוח הקאפה הרי שאיכותה נראית לעין מיד והיא אכן מרשימה ביותר. בנוסף, ניתן להעביר את ההדפסה למינציה (ניילון) מבריק או מט להשלמת המראה של ההדפסה.
 
להדפסות על קפאה יש גם כמה יתרונות פרקטיים מעבר לאסתטיקה הגבוהה של ההדפסה עצמה. ראשית הקאפה הוא חומר קל מאוד ולכן ניתן להדפיס עליו תמונות בכל גודל שלא ישקלו קילוגרמים רבים. המשקל הוא פרמטר משמעותי כשמדובר בתמונות שנתלות על קירות גבס או עמדת תצוגה שצריך ‘לסחוב’ לתערוכה למשל. בנוסף, הקאפה הוא חומר מאוד עמיד, קשיח ועמיד בפני לחות ומזיקים אחרים, במידה וההדפסה עוברת למינציה הרי שהתמונה עמידה לשנים רבות מאוד.
 
שלטים ומיצגים לתערוכות
 
בשנים האחרונות, הדפסות על קאפה הפכו ללהיט של ממש בתצוגות, כנסים, תערוכות וביתני מכירה. מכיוון שהקאפה קלה מאוד פשוט להעביר אותה ממקום למקום. על גבי הקאפה מדפיסים הכול החל משלטי הכוונה דרך תמונות פרסום ועד לשלט בראש הביתן. קאפה שעברה למינציה מבריקה מתאימה במיוחד ליצירת הרושם היוקרתי הדרוש.
 
תמונות אווירה למשרד בהדפסה על קאפה 
 
עסקים רבים בוחרים להנעים את האווירה במקום לרווחת העובדים והמבקרים על תמונות קיר. תמונות הקאפה מתאימות מאוד מטרה זו שוב, בשל המשקל של התמונה אך גם בשל איכותה הרבה. ניתן בעזרת הדפסות על קאפה לשלב כל סוג של תמונה למשל תמונות ממותגות, תמוהות נוף או אמנות מפורסמת, תמונות ‘השראה’, צילומים שונים (מימי גיבוש למשל או קמפיין פרסומי) ועוד.
 
שילוט משרדי מודפס על קאפה 
 
העמידות הגבוהה של הקאפה ומחירה הנמוך הפכה אותה לפופולארית גם בעולם השילוט המשרדי. בעלי עסקים רבים בוחרים לרכוש שילוט מודפס על קאפה ולא מתכת או אפילו פלסטיק. ההדפסה מתאימה לכל עסק החל מ’אריה שירותי מנעולים‘ ועד ל’משרד עו”ד שלום את ברקוביץ’ – המראה מלוטש ומרשים, המחיר נמוך והחלפת השילוט במידת הצורך פשוטה ולא יקרה, אידאלי לעסקים.