הדפסת קולאז’ תמונות קנבס - מתנה עוצרת נשימה

יוצרים בקלות קולאז׳ תמונות מהמם עם סקנקס, לחצו כאן כדי להתחיל.
זכרו להשתמש בקופון כדי לקבל הנחה של עד 37%!

קולאז' תמונות על קנבס הוא למעשה הדפסה של מספר תמונות שונות על גבי קנבס אחד. הצירוף של מספר תמונות יוצר אלמנט עיצובי ומיוחד, אשר שונה באופיו מהדפסה של תמונה אחת בלבד. הרגעים שמונצחים בתמונות מתכתבים זה עם זה ונוצרת יצירה כוללת ושלמה, אשר מומלץ להעניק מאוד גם כמתנה.

הדפסת קולאז'ים של תמונות

היתרונות בהדפסת קולאז' תמונות.

לקולאז' תמונות על קנבס יש כמה יתרונות בולטים אשר הופכים אותו למתנה מקורית ומרגשת שכל אחד ישמח לקבל. ראשית כל כיוון שהקולאז' מנציח אוסף של רגעים מרגשים מתוך תקופת זמן מיוחדת, או מתוך אירוע מרגש. ושנית, כיוון שהוא נוצר במיוחד ובאופן אישי על ידי מי שבחר להכין ולהעניק אותו - כך שהוא אינו עוד חפץ תעשייתי כלשהו שניתן במתנה ללא מימד אישי.

בשונה מתמונה אחת, הקולאז' מאפשר כאמור להציג המון זיכרונות וחוויות בהדפסה על קנבס אחד. כך שלכל תמונה יש גם את הייחודיות והמשקל שלה בקונספט, וגם נוצרת יצירה שלמה כתוצאה מהחיבור שלהן יחד. בהמשך לכך יש לציין יתרון נוסף אשר נעוץ בעובדה שהדפסה על קנבס היא הדפסה איכותית מאוד, כך שקולאז' התמונות עתיד להישמר בצורה מיטבית למשך שנים ארוכות.

"אחרי אירוע בר המצווה של הבן שלי יצרתי במערכת של סקנקס קולאז' תמונות מהאירוע. יצירת הקולאז' במערכת הייתה פשוטה מאוד, העליתי מס' תמונות מהמחשב למערכת, בחרתי תבנית לקולאז' ושלחתי ישירות להדפסה. איך שקיבלנו את הקולאז' במשלוח, ישר ניגשנו לתלות אותו בחדר של הבן, יצא ממש מרשים." שרון הראל

 

מתי מומלץ להעניק קולאז' תמונות במתנה?

את קולאז' התמונות המודפס על קנבס ניתן להעניק כמתנה באירועים שונים, לדוגמא:

הדפסת קולאז' לבן\בת זוג

מתנה עבור בן/ בת הזוג

כאשר זוג חוגג למשל שנה של חברות או נישואין שבמהלכם צולמו תמונות רבות מאירועים שונים, אחד מבני הזוג יכול להפתיע את השני, ולהעניק מתנה מרגשת בדמות קולאז' תמונות המנציח בצורה ייחודית רגעים שונים מהשנה החולפת.

מתנת שחרור מהצבא

מתנת שחרור מהצבא

כאשר מחפשים מתנת שחרור מקורית עבור חיילים שעתידים להשתחרר מהצבא, קולאז' תמונות של רגעים מיוחדים מתקופת השירות הוא רעיון נפלא למתנה נהדרת ולמזכרת שתישמר לשנים.

הדפסת קולאז' לרגל החגים

מתנה לבני המשפחה בחגים, ימי הולדת ובאירועים

כל סבא וסבתא ישמחו לקבל קולאז' תמונות של הנכדים ושל בני המשפחה אותו הם יוכלו לתלות בגאווה בסלון או בחדר השינה. חגים ואירועים משפחתיים הם הזדמנות לקבץ מספר תמונות נבחרות ולהכין עבורם קולאז' אישי במתנה.

אירועים משפחתיים

אירועים משפחתיים

תמיד נעים להיזכר בצילומים מהחתונה או מאירוע בר המצווה, הדפסה של מקבץ תמונות מהאירוע על קנבס תנציח את הרגעים המרגשים בצורה ראויה ומכובדת. את הקולאז' ניתן לתלות בבית ואף מומלץ להעניק כמתנה לבני משפחה קרובים.

מתנה למורה או לגננת

מתנה למורה/ גננת

השנה הסתיימה והייתם רוצים להעניק מתנה אישית למורה או לגננת? הכינו קולאז' מקורי מצילומים שצולמו במהלך השנה.

הדפסת תמונות מטיול

מתנה לאחר טיול

לאחר טיולים מצטברים לא מעט צילומים שכיף להיזכר בהם. וניתן בקלות ליצור קולאז' על קנבס שיזכיר את הטיול ואת החוויות הנעימות. את הקולאז' ניתן ליצור עבורכם או כמתנה עבור השותפים לטיול והחברים.

הדפסת קולאז' - מתנה לכל אירוע

מתנה לכל אירוע

הדוגמאות שהוזכרו מעלה הינן רק חלק מהמועדים והאירועים בהם ניתן להעניק קולאז' תמונות על קנבס במתנה. שכן קולאז' שכזה הוא אופציה נהדרת למתנה אישית עבור בני משפחה, עמיתים לעבודה וחברים, במיוחד כאשר על הקולאז' ניתן להוסיף גם כיתוב אישי. יש לציין בהמשך לכך, שכדאי בהחלט ליצור קולאז' תמונות לא רק כמתנה אלא גם עבורכם, כאלמנט עיצובי ואישי שניתן לתלות בבית ובמשרד.

עלויות של הדפסת קולאז' תמונות

בסקנקס חנות המפעל הישראלית להדפסות על קנבס, קאפה ועוד, ישנה הקפדה על מחירים נמוכים ומשתלמים של המוצרים. את הקולאז' ניתן ליצור בקלות ישירות באתר, והעלות לדוגמא של הדפסת קולאז' על קנבס בגודל של 30X30 ס"מ הינה 88 ₪, ובגודל של 40X40 ס"מ הינה 125 ₪. העלויות הינן לפני הנחה.

בהקשר זה יש לציין שבסקנקס אין הבדל במחיר בין הדפסת תמונה אחת על קנבס לבין הדפסה של קולאז' תמונות, וכמו כן אין תוספת מחיר להדפסה צבעונית על שולי הקנבס. ההבדל בין שני המוצרים הוא כאמור בעיקר בקונספט השונה.

קולאז'ים לדוגמה

התפלגות גדלים בהזמנות של הקולאז'ים

אנשים רבים רואים בקולאז' מתנה אולטימטיבית ונהנים להכין אותו בעצמם. כאשר מדובר במתנת פריסה של חיילים לקראת שחרור, הקולאז'ים שנשלחים להדפסה הם בדרך כלל בגדלים קטנים ובינוניים, וכשמדובר במתנה המיועדת לבני משפחה וחברים מדובר בדרך כלל בגדלים גדולים יותר. הבחירה היא כמובן גם תלוית תקציב וגם רצוי שתיעשה מתוך מחשבה על הקיר והחלל שבו עתיד להיתלות הקולאז', כאשר ניתן להדפיס את הקולאז' כמובן בגדלים משתנים.

תבניות שונות לקולאז'ים

המערכת הייחודית של סקנקס ליצירת קולאז'ים

יצירת קולאז' על קנבס לא חייבת להיות מסובכת. בזכות המערכת הייחודית של סקנקס ליצירת קולאז'ים אשר נמצאת באתר, ניתן ליצור בקלות ובמהירות מגוון רחב של קולאז'ים, ללא סיוע של מעצב גרפי וללא צורך לערב תוכנה חיצונית כלשהי. כל שעליכם לעשות כדי ליצור קולאז' מקורי הוא להעלות מספר תמונות ולבחור את אחת מהתבניות הקיימות באתר.

המערכת הייחודית מאפשרת לכם בשלב הראשון לבחור את המשטח עליו תרצו להדפיס את הקולאז' - קנבס או קאפה. בשלב השני תוכלו לבחור את מימדי הקולאז', ולאחר מכן תוכלו כאמור לעצב כרצונכם את הקולאז', על פי התבניות הקיימות. במידה ובחרתם לדוגמא בקולאז' שבו תהיה תמונה מרכזית אחת ומסביבה תמונות נוספות וקטנות יותר, מומלץ לבחור את התמונה החביבה עליכם כתמונה המרכזית ומסביבה לשבץ את התמונות הנוספות. במידה ותרצו לבחור בתבנית אחרת חשוב לבחור את התמונה שתרצו שתבלוט יותר ולהציבה בחלק הגדול יותר בקולאז', כן ניתן לחשוב על צירוף של צילומים בעלי צבעים וגוונים משתלבים, או שלהבדיל בעלי גוונים קונטרסטיים.

טיפים נוספים תוכלו למצוא במאמר – "כיצד ליצור קולאז' קנבסים - טיפים ליצור".

רוצים לראות עד כמה זה פשוט? אתם מוזמנים ליצור את הקולאז' הייחודי שלכם בקלות ובמהירות ולהעניק לקרובים שלכם מתנה אישית, מקורית ומיוחדת.

התחל בחווית היצירה